Select your language: Français English Español Deutsch Nederlands

A Real Invasion of Nice Tux

Our :tux: has just celebrated 1000 penguins declined in all ...

Written by Didas on 16 January 2007 at 14h30
Tux
Our :tux: Tux Factory has just celebrated 1000 penguins declined in all positions and dressed with all kinds of clothes! : party:

After the first Tux drawn by Everaldo, resumption of the famous Mascot of the alternate OS : Linux, after the arrival of Tux G2 drawn by our Overlord and after the arrival of the TinyTux, present given by Everaldo to our Community, it is with pleasure that I would like to show you the work of the one of our members : Tang06 or Santang : yes:

This rather discrete member (0 post on the forums! : he: ) gratifies us regularly with very pretty creations since his (her?) inscription, on April 10, 2006.

Judge by yourself :

Tux Diva
Tux Captain America


Tux Marsupilami
Tux Conan the Barbarian


And this Tuxer (he or she?) has got a lot of cool ideas! :o
:>: a Tux Harry Potter
:>: a Tux Indiana Jones
:>: a Tux Queen Amidala
:>: a Tux Snow White, a Tux Lawer, a Tux Sioux
:>: un Tux for each sign of the zodiac, etc... :tux: :tux: :tux:

I will not list here all Tux realized, but I advise you to go to take a look at his page ;) Once again, thanks a lot : jap: and keep up the good work! : great:

Page :
37 comments (show forum topic)
MasterCloud
16/01/2007 - 15:18
 
Sympa Didas : cool:



Ca fait un petit moment qu'il y a plus de 1000 tux : mdr:
Bumpy
16/01/2007 - 15:23
 
Bas les masques Didas ! On t'as reconnu ! : he:



Tang06 :

Un travail vraiment splendide, ce serait sympa que tu donne quelques conseils aux jeunes tuxeurs : great:
Didas
16/01/2007 - 15:27
 
Je crois bien que Tang06 (ou Santang) est une fille : wink:
Bumpy
16/01/2007 - 15:34
 
Oui, donc c'est pas toi.





dlb ?















: dlb:
WINCUSTOM18
16/01/2007 - 17:25
 
Didas a écrit :

Je crois bien que Tang06 (ou Santang) est une fille : wink:


Ce membre est peut etre discret mais il fait de super créations : great:
MasterCloud
16/01/2007 - 17:27
 
Didas a écrit :

Je crois bien que Tang06 (ou Santang) est une fille : wink:




On sait juste qu'il est français : neutral:



Au moins, c'est pas un belge, c'est déjà ça : he:
WINCUSTOM18
16/01/2007 - 17:30
 
MasterCloud a écrit :

Au moins, c'est pas un belge, c'est déjà ça : he:


Tu cherches a te faire des amis, toi : lol:
TUX_fan
16/01/2007 - 18:26
 
il faut avouer que ces créations sont bien pensées et bien déssinées. Well done!
Om 13
16/01/2007 - 18:30
 
Bravo super tuxes ! Ils yen a des originaux !
Xorios
16/01/2007 - 18:42
 
Didas a écrit :

Notre : penguin: Tux Factory vient de dépasser les 1000 pingouins déclinés dans toutes les positions
No comment! : he:



J'avais déjà remarqué les nombreux (et magnifiques) tuxs de Tang06. : great:

Comme d'autres l'ont déjà dit, ce serait sympa qu'elle vienne nous faire un petit coucou sur le forum (surtout si c'est un fille : mdr: ).





Didas a écrit :

Au moins, c'est pas un belge, c'est déjà ça : he:
: slap:





N'oublions pas de féliciter également toutes les autres personnes qui ont créé de magnifiques tuxs, ainsi que tous ceux qui ont aidé à l'élaboration des tutos pour les différents logiciels. : great:
Page :
37 comments (show forum topic)


Partners : Free wallpapers - Yellowicon.com - Création de site internet Dijon - Download vista - Photoshop Tutorial

Top searches: Vista - Vista Inspirat - Windows - Themes - Icons - Mac - Theme - Rocketdock - Sidebar - Styler - Dock - Icon - True Transparency - Firefox - Naruto - Rocket Dock - Tux - Wallpaper - Ubuntu - Windows Vista