Hi folks,
I am happy to say that :I'm here. And I'm gonna to be more communicative from now on. You can also find me on Twitter and Facebook. www.twitter.com / everaldocoelho (in english) www.twitter.com/ entenda_me (in portuguese) www.new.facebook.com/profile.php?i [...] ef=profile You are welcome to add me.
I will send more news soon. Keep in touch!
Everaldo.
Salut les gens,
Je suis heureux de dire que je suis ici. Et je vais être plus communicative à partir de maintenant. Vous pouvez aussi me trouver sur Twitter et Facebook. www.twitter.com / everaldocoelho (en anglais) www.twitter.com/ entenda_me (en portugais) www.new.facebook.com/profile.php?i [...] ef=profile Vous êtes invités à ajouter moi.
Je vais envoyer plus de news bientôt. Gardez le contact!
Good to see you around here Everaldo. Hope you'll stop by on the forum now and then.
Bonjour Everaldo
Nous sommes heureux de te voir ici! Je t'ajoute sur facebook
Bonjour, heureux de te croiser ici ! Je n'utilise pas ces sites communautaires
Hello Everaldo ! Nice to see you ! I add you in Facebook.
Hi Everaldo ! Nice to see you here
(but I don't use facebook )
Glad to see you around here ! But not glad to see that you use Facebook
Also, thank you for the friend list add, I hope you'll be participating to the community, everyone here love your amazing work
Hello Happy to see you here ! I hope we'll see you sometime here
Salut Everaldo ,Bravo pour tes icônes très populaire sur crystal xp .j'éspére te revoir bientot sur crystal xp .
Hello everaldo
c'est avec une joie immense que je te souhaite la bienvenu, notre père spirituel a tous est enfin avec nous
+1
Bien le bonjours Everaldo.
J'espère que tu passeras de temps en tant sur le forum afin de critiquer le travail des graphistes amateurs.
Everaldo enfin ici ! La légende descend sur la banquise Très content de ta présence sur le forum !
Hi Everaldo!
Hopefully you will be online more and more on CrystalXP (since you've designed lots of icons CrXP is using)
Btw I will add you as a friend on Facebook!