[ ENGLISH ]
Does this forum have a time limit for editing posts?
If so, how many minutes (or edits) are allowed before the poster cannot edit their post any more? Whom should I contact by personal message (PM) when I need to edit the post after the time for editing it has expired?
I need to post a thread that will need constant updating. It is a thread where authors can give, confirm, or revoke permission for their work (themes for Firefox, Thunderbird and SeaMonkey) to be hosted at my web site, The Extensions Mirror. This thread is very important and should be posted soon, because we do not wish to have any copyright issues or angry authors (developers).
Which of these forums would be the best place for me to post this 'permissions' thread?
Themes and Skins
Themes and Skins Request
Please let me know the answers to these questions as soon as possible. Thank you.
[ FRENCH ]
Ce forum a-t-il un délai pour éditer des poteaux ?
Si oui, combien de minutes (ou édite) sont accordées avant que l'affiche ne puisse éditer leur poteau plus ? Qui est-ce que je devrais entrer en contact avec par le message personnel (P.M.) quand je dois éditer le poteau après le moment pour l'éditer a expiré ?
Je dois signaler un fil qui aura besoin de mise à jour constante. C'est un fil où les auteurs peuvent donner, confirmer, ou retirer la permission pour leur travail (thèmes pour Firefox, Thunderbird et SeaMonkey) d'être accueilli à mon site Web, The Extensions Mirror. Ce fil est très important et devrait être signalé bientôt, parce que nous ne souhaitons pas n'avoir aucunes questions de copyright ou auteur fâché (réalisateurs).
Lesquels est-ce que de ces forum seraient le meilleur endroit pour que je signale ce fil de « permissions » ?
Themes and Skins
Demande de création
Faites-le moi savoir les réponses à ces questions aussitôt que possible. Merci.