[English]
CrystalXP.net started a year and a half ago and since then our forums have grown to over 10,000 members!!! 
This is a huge accomplishment for the team and myself. We thank all our members for participating and helping create the "First Crystallizeurs Community." 
I would like to take this chance to announce some small changes our forums are going through. Please welcome our new "Web Design" section complete with a "Requests" subforum. We will also have a section called "New to CrystalXP.net" to help welcome new members to the community and point them in the right direction
!
And last, I would like to introduce the three new members of our Team (in case you haven't noticed): Vaksa, Skunkie and Moks ! Please make them feel welcome! 
Before I end, I would like to thank k-millio, Tessy, Vaksa, Skunkie, Didas and Xena for helping with translations, corrections and the work they do everyday here on the site and forums.
Long Live CrystalXP!
[Français]
Après 1 an et demi d'existence, le forum de CrystalXP.net affiche fièrement plus de 10 000 membres enregistrés
!!!
L'occasion pour moi et toute l'équipe de vous remercier encore une fois pour votre fidélité et votre participation au sein de la "Première communauté de Crystallizeurs" !! 
Je profite de cette news pour vous signaler quelques petits changements sur le forum, comme l'ouverture d'une section "Web design" , d'une section "Sélection Graphique" ainsi que l'ajout des sous forum de "Demande de création". Ces modifications ont été faites pour vous (parce que vous le valez bien
) en fonction des réclamations que vous avez faites sur le forum
!
Afin d'aider les membres encore perdus dans notre forum, nous avons rédigé un topic complet "Nouveau sur CrystalXP.net"
Pour finir (si vous ne l'avez pas remarqué), la Team accueille 3 nouveaux membres : Vaksa, Skunkie et Moks ! Bienvenue donc à eux ! 
Je remercie aussi mes traducteurs/correcteurs pour le travaille qu'ils fournissent tous les jours sur le forum et le site : k-millio, Tessy, Vaksa, Skunkie, Didas et Xena !
Longue vie à la communauté !