English:
Hey together,
I'm new here, come from Germany (near Cologne) and want to learn Photoshop like you guys can. (sry für my english :> )
I work with Photoshop for 1 1/2 years, but the only thing I can is creating signatures ( grunge, abstract etc. )
and Webdesign with a little bit knowhow.
My question is:
How can I make icons linke theese:
1. Vista icons
2. Shining-Z icons
3. iPod / apple
there are so many graphics I want to know, but now you know what I mean
)
So are there any Tutorials you know, making me better doing graphics like theese?
I hope you can help me. What I saw in this Forum, makes me very curiously. I think here are many professional Designers :>
German:
Hey zusammem,
Ich bin neu hier, komme aus nähe Köln und wollte Photoshop so lernen wir ihr Leute das könnt.
Ich arbeite mit Photoshop jetzt seit ca. 1 1/2 Jahren, Aber das einzige was ich kann sind Signaturen erstellen ( grunge, abstract etc. )
und Webdesign das es so grade reicht.
Meine Frage ist:
Wie kann ich solche Icons machen:
1. Vista icons
2. Shining-Z icons
3. iPod / apple
Da gibt es noch so viele Grafiken die ich gerne machen können wollte, aber jetzt wisst ihr ungefähr was ich meine
)
Gibt es irgendwelche Tutorials die mir diese Art von Grafiken beschreiben / beibringen die ihr zufällig kennt?
Ich hoffe ihr könnt mir helfen, was ich in diesem Forum gesehen habe, hat mich sehr neugierig gemacht. Ich glaube hier sind sehr viele professionelle Designer tätig :>
greetz Exitus